keskiviikko 24. heinäkuuta 2013

Majoitus pisteessä, "kotisiivouspäivä" auttakaa!


Joskus täytyy elantonsa eteen tehdä edes jotain. Mutta tää sivoaminen ei oo yhtään mun juttu! Minut pakotettiin siivoamaan, no en kehdannut sanoa Ei, vaikka sydän sanoi muuta.

Että jaksoin koko päivän, mulla oli lempi musaa taustalla. Frederik is my favorite! : http://www.youtube.com/watch?v=U482SMJW1Bk

Kuka on keksinyt siivoamisen? Naiset (ko)?
— Pese lattiat, inhoan kastella käsiä. Ysh!
— Imuroi, mä niin pelkään sitä letkua, et se imee mut mukana siihen likaiseen pölypussiin ja pyörin pussissa ja kukaan ei kuule mua.
— Pyyhi pölyt. Tätä en sit ollenkaan tajua, pölyä tulee koko ajan lisää.
— Pese wc. Miksi, eihän se ole edes likainen, koska istun kun pissin. En mä roiski.
— Yksi asia on ylitse muiden: Piti pestä pyyhkeet. Mä olen aina puhdas suihkun jälkeen, ei se voi mennä likaiseksi.
— Auttakaa nyt kaverit, miten mä pääsen tästä hommasta eroon? Etten tähän enää joudu?



           





Siivous EI OU mun juttu!! Roskat pitä viedä, mä vihaan roskia.
Löysin matka kirjan. Jees, Bosniaan haluan ehdottomasti.


Tässä kuuraamisen keskellä päätin huomenna lähteä Tallinnaan, ansaitsen kyllä reissun tämän urakan päälle. Mä kerron taas miten reissu meni. Jännittää kovasti, en ole koskaan ollut Tallinnassa. Löytyskö mulle jo pikkuhiljaa vaimoke?






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti