tiistai 23. heinäkuuta 2013

Korkeasaari-Helsinki-ZOO,http://www.korkeasaari.fi


Kauppatorilta lähdin korkeasaareen. Porukka hieman katteli mua, ne varmaan ajatteli, että olen menossa kotiin :-)








Kartasta oli paljon apua



                                                          Löysin perheeni!



                                                 








Toi kameli ei suostunut odottamaan mua                                  Tää riikinkukko oli pelottava, se vikitteli                  






                                                           
Nää oli makeita, tehty hiekasta patsaita



                                                         
Kävin uimassa, oli aika kylmää vettä, ehkä 15 astetta







                   Poikaset aidan toisella puolella??






 Tätä tiikeriä pelkäsin, sillä oli just ruoka-aika.


Mun uusi ystävä, "Pentti ". Pentti ymmärtää mua.

                                                           
                                               





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti